سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولنتاین و تولد مبارک

ارسال‌کننده : آرش فارسی در : 87/11/26 5:51 عصر

 

سلاااااا....ااام روز ولنتاین روز عشاق رو به همه تبریک میگم راستی امروز روز تولد بهترین دوستمه تولدش رو بهش تبریک می گم می خوام بهش بگم که خیلی دوسش دارم اون بهترین دوستمه و من همیشه واسش آرزوی موفقیت دارم الان هم رسما اعلام می کنم که تولد ...تولد... تولدت مبارک ...مبارک ...مبارک... تولدت مبارک... بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی ... عزیزم دوست دارم خیییییللللیییی زیااااد... الهی غم نبینی گلم... تا آخر عمرم دوست دارم ..... تا آخر عمرت غم نبینی از همینجا بوست می کنم جای بوسم رو از رو صورتت پاک نکن بذار همه بدو نن چه قدر دوست دارم روز ولنتاین خوبی داشته باشی راستی امیدوارم زندگی خوبی با یارو داشته باشی دوباره می گم دووووسسستتتت دااااررررررم........




کلمات کلیدی : ولنتاین، تولد

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
JavaScript Codes